Shoppen! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Nikki Raeger - WaarBenJij.nu Shoppen! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Nikki Raeger - WaarBenJij.nu

Shoppen!

Door: Nance

Blijf op de hoogte en volg Nikki

23 Juli 2014 | Nederland, Delft

Vandaag begonnen met het inpakken van een koffer en backpack en tot de conclusie gekomen dat ik nog snel wat spullen moet kopen zoals..... een goede backpack. Mijn huidige is langdurig gebruikt als slaapplaats van een van mijn poezen verkeert in zo slechte staat dat de bodem er bijna uit valt! Ook qua kleding ben ik nog niet helemaal uitgerust op de omstandigheden down under dus ook daar moet ik nog even lekker voor shoppen! Maar ja... shoppen...dat is tenminste iets waar ik goed in ben!

kus!
Nance

Tags: backpack

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikki

Wereldreiziger pur sang. Pijlen nu gericht op Australie en Nieuw Zeeland!

Actief sinds 22 Juli 2014
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 1673

Voorgaande reizen:

26 Juli 2014 - 31 December 2014

Down Under!

Landen bezocht: